Geheime krachten rond de vorst

25 jan

25-01-2015

Je kon er op wachten of er vergif op innemen. De goden straffen onmiddellijk en willen niet bespot of beschimpt worden. Gisteren maakte ik in mijn column enkele pittige opmerkingen over de vorstenhuizen en de dood van een belangrijke heerser in Saoedi-Arabië en enkele minuten later liep mijn pc helemaal vast en ben ik alles kwijt. De vorige keer kon ik nog tijdig een beroep doen op een pc-expert maar nu ben ik te laat en moet ik helemaal opnieuw beginnen. Eigen schuld dikke bult, moet je maar niet zo mekkeren over onze rots in de branding hoor ik u denken maar wat koop ik er voor. Tranen met tuiten want mijn jarenlange muziekverzameling en mijn archief met historische foto’s en mijn rootsverhalen zijn nu ook letterlijk en figuurlijk in rook opgegaan. De pc is terug in nieuwstaat zoals dat heet en dat betekend dat het zich niets  van een vorig leven meer kan herinneren. Natuurlijk had ik heel wat backups op dvd’s en usb-sticks opgeslagen maar die worden natuurlijk als de grootste vijand van de pc geweerd. Het is een grote tegenslag maar ik probeer razend en tierend gewoon verder te gaan waar ik mee bezig was en dat is op eigen kracht doorgaan met de vinger proberen te leggen op open zenuwen die net als mijn laatste ervaringen tot het bot zeer doen. Blauwbloed, alleen als het niet meer door de aderen kan stromen en voor onderzoek naar een laboratorium  om te bewijzen dat het echt hemelsblauw zou moeten zijn.

Plaats een reactie