Haan van de leg

26 jan

Als haan  ben ik toch behoorlijk  van de leg. Niet zomaar, maar helemaal door alle ontwikkelingen op het gebied van mijn bizarre pc-perikelen. Natuurlijk zal er wel een of andere logische verklaring voor te vinden zijn maar daar kan ik niets meer voor kopen. Na een rusteloze nacht ga ik onrustig verder met het redden wat er te redden valt scenario, terwijl er toch helemaal niets meer te redden valt. Of er moet toch weer wat hulp van de krachten komen die meegewerkt hebben om mijn pc-inhoud te laten verdampen. Toch ben ik blij dat ik zolang het duurt nog mijn gal kan blijven spugen, razen en tieren en zo weer de boel weer tot bedaren proberen te brengen. Natuurlijk moet je tot zekere hoogte mee proberen te gaan met alle nieuwe ontwikkelingen op het gebied van de computer maar er zijn grenzen. Ik ben nu gewoon met ikeapotlood en papier weer bezig om alle belangrijke informatie ouderwets te noteren zoals dat vroeger gebeurde. Maar als de duivel er echt mee aan de haal wil dan is er geen houden meer aan want dan vliegt de boel gewoon spontaan in de fik. Gelukkig komt het regenwater nu weer ouderwets met bakken uit de hemel om zo’n brand te blussen tenzij Pluvius besluit om even een koffiepauze in te lassen terwijl de boel ouderwets  in de hens vliegt. Net als het clubgebouw van 020 voor de topper tegen 010 in mijn achtertuin.

 

Plaats een reactie